Leerlingenorkest musiceert in GaiaZOO

Op 27 mei was het leerlingenorkest van Harmonie St. Michael, Heugem vereerd om samen met De Stefaantjes uit Nijmegen en opleidingsorkest “Jonkh” van het Koninklijk Harmonieorkest Kerkrade meerdere concerten te mogen geven in het betoverende GaiaZOO. En dit alles zou niet mogelijk zijn geweest zonder de steun van het Prins Bernhard Cultuurfonds.

In de middag hebben we met het leerlingenorkest uit Heugem en met Jonkh Kerkrade twee prachtige concerten gegeven, terwijl De Stefaantjes hun eigen unieke repertoire ten gehore brachten. Het was geweldig om te horen dat de lange reis zeker de moeite waard was! Als kers op de taart hebben we de dag afgesloten met een grandioos slotconcert, waar we samen als één groot orkest optraden. Het was werkelijk een adembenemende afsluiting van een buitengewone muzikale dag. Wij danken GaiaZOO voor de mogelijkheid om op te treden.

Ook gaat onze dank uit naar het Prins Bernhard Cultuurfonds, dat ons de mogelijkheid heeft geboden om deze onvergetelijke ervaring te beleven. Dankzij hun steun hebben wij onze passie voor muziek kunnen delen en een blijvende herinnering gecreëerd. Wij kijken nu al uit naar toekomstige muzikale avonturen!