Harmonie Sint Michael luidt de zomervakantie in!

….. en jij mag mee doen!

Op vrijdag 14 juli gaat in het Zuiden officieel de zomervakantie van start. Traditiegetrouw sluiten drumband, leerlingen en harmonieorkest de 1e helft van het verenigingsjaar af met een gezellige barbecue. Om dit moment ook een muzikaal tintje te geven, luidt de volledige vereniging samen de zomervakantie in met een feestelijke ommegang door Heugem.

Loop jij ook mee?

Op vrijdag 14 juli zullen drumband, leerlingenorkest en harmonie, aangevuld met leden van het reünieorkest rond 19.15 uur vanaf de Klaekeburg, in een zomerse outfit, vertrekken voor een korte rondgang door Heugem. En ze roepen alle muzikale kinderen uit Heugem op om mee te doen. Heb jij een trommeltje, een rammelaar, een blokfluit of speel je al echt een instrument? Altijd al een keer mee willen lopen? Sluit je aan en trek een stukje mee door het dorp richting de Klaekeburg. De drumband en harmonie hervatten na de vakantie hun repetities weer op 24 en 25 augustus in voorbereiding op de jaarlijkse Rochusbronk die dit jaar het eerste weekend van september gevierd wordt.