Najaarsconcert zaterdag 17 oktober 2015

Harmst michael heugem logoonie Heugem ontvangt Zwitserse muzikanten

Het Symphonisches Blasorchester Kreuzlingen uit Zwitserland is op 17 oktober a.s. op bezoek in Heugem-Maastricht. Het 65 muzikanten sterke orkest staat onder leiding van dirigent Stefan Roth en gaat op 18 oktober meedoen aan het Bondsconcours van de Limburgse Bond van Muziekgezelschappen in Roermond. Ze zullen daar om 14.40 uur uitkomen in de 1e divisie Harmonie.

Op zaterdag 17 oktober geeft het orkest om 13.30 uur een OPEN-AIR-KONZERT op de kiosk op het Vrijthof in Maastricht.

‘s-avonds om 20.00 uur wordt een gezamenlijk concert gegeven met de Harmonie St. Michaël in De Klaekeburg in Heugem.

Dirigent Stefan Roth woonde tijdens zijn studie aan het Conservatorium in Maastricht in Heugem en was toen ook dirigent van de Heugemse harmonie.

Het programma op het Vrijthof alsook ’s-avonds in Heugem bevat muziek van diverse bekende componisten en zal voor het aanwezige publiek aangenaam zijn om naar te luisteren. Ook St. Michaël o.l.v. Inge Alberti heeft voor de concertavond een mooi programma samengesteld met o.a. werken als Charles Chaplin, Strike up the Band en The Godfather.  Het concert in De Klaekeburg in Heugem op zaterdagavond 17 oktober begint om 20.00 uur en de toegang is gratis.

fotoSBO