St. Michaelsfeest 2010

Op 26 september a.s. vieren we het St. Michaelsfeest, feest van de patroonheilige van onze Harmonie.

Het dagprogramma is als volgt:

De harmonie zal ’s ochtends wederom de Eucharistieviering opluisteren.
Na de Heilige Mis brengen we, samen met het St. Michaëlskoor, een bezoek aan het kerkhof.
Daarna marcheren we gezamenlijk terug naar de Klaekeburg.

Volgens de traditie vieren we de feestdag van onze patroonheilige ’s middags in de Klaekeburg. Dit jaar is, gezien het succes van twee jaar geleden, weer gekozen voor een speurtocht. Het wordt geen marathonloop, dus iedereen kan meedoen.

Rond half zes worden onze jubilarissen gehuldigd. Dit jaar zijn dit: Patrick Lardenoije (25 jaar lid van de LBM), Camille de Vrede (25 jaar lid) en Raymond Fey (10 jaar lid).

Daarnaast zullen we op gepaste wijze afscheid nemen van Petry Thiemann, die tot voor kort alle praktische zaken rondom het leerlingenorkest regelde, en Jé en Cindy van de Boorn die na vele jaren als begeleidster en instructrice van de majorettes gewerkt te hebben hiermee gestopt zijn.

Veel plezier!