Posten op de site

Iedereen die een account heeft op deze website, en is ingelogd, kan een bericht achterlaten bij de nieuwsberichtjes op de hoofdpagina, en bij de foto-albums. Als je nog moet registreren, gebruik dan voor je “username” je voor- én achternaam aub!

Als je geregistreerd bent, ontvang je een email met daarin een password. Log vervolgens in met je gebruikersnaam (voor- en achternaam dus) en het ontvangen wachtwoord. Nu kun je via je profiel je wachtwoord veranderen in iets naar keuze. Vul tevens de lege velden in (voornaam, achternaam, nickname/verkorte naam), en druk op “update profile” onderaan de pagina. Nu kun je terug naar de hoofdpagina, en reageren op berichten.
Aangemelde leden kunnen tevens de ledenlijst zien onder het kopje “contact”.

Als je ook een eigen plaatje bij je naam wil hebben, dan kun je die maken op Gravatar.nl. Je hoeft dan alleen een account aan te maken op die site, en een leuk plaatje van jezelf te uploaden. Uiteraard is dat optioneel, je kan ook een plaatje naar keuze gebruiken (instrument), of ervoor kiezen om géén plaatje te gebruiken (dan genereert deze website een random plaatje).

Veel lees en post plezier!