Zomerconcert Together as One

Harmonie Sint Michaël sluit de eerste helft van het muzikale jaar voor de zomervakantie af met een bijzonder zomerconcert. Op zaterdagavond 16 juli zal de harmonie in “Together as One” mensen na tijden van isolatie weer samen laten komen en laten genieten van prachtige muziek. Het korps presenteert onder bezielende leiding van dirigent Twan Cox een gevarieerd programma vol euforie, vreugde, liefde, maar ook verdriet. Aangevuld met een combo en prachtige zang door soliste Catalijne zal het een onvergetelijke muzikale avond worden.

Eindelijk weer samen

Na ruim twee jaar zoeken naar manieren om veilig en toch samen muziek te kunnen maken, kan er eindelijk weer een concert met publiek gegeven worden. De harmonie uit Heugem heeft in de afgelopen jaren geen kans onbenut gelaten om toch op de een of andere manier muziek te maken. Van individueel thuis inspelen en tot één muziekstuk samenvoegen, tot musiceren in kleine groepjes op 1,5 meter. Altijd op zoek naar wat wel kon!

Programma

Wie herinnert zich niet de prachtige muziek die de harmonie met kerst 2021 online heeft uitgebracht? Hier maakten de muzikanten uit Heugem voor het eerst kennis met zangeres Catalijne. Een geweldige muzikale combinatie! De belofte dat ze ooit samen muziek gingen maken met publiek, werd gedaan en kan op 16 juli eindelijk in vervulling gaan.

Het concert

Het concert vindt plaats op zaterdagavond 16 juli in Gemeenschapshuis De Klaekeburg aan de Gronsvelderweg in Heugem-Maastricht. Entrée is vrij en de deuren openen om 19.00 uur. Het leerlingenorkest zal om 19.30 uur de aftrap verzorgen, waarna het harmonieorkest met combo en zangeres Catalijne het stokje zullen overnemen.