Rabo ClubSupport

Tot en met 25 oktober mogen leden/rekeninghouders van de Rabobank Zuid-Limburg West bepalen welke verenigingen/stichtingen een financiële ondersteuning ontvangen. Ook Harmonie St. Michaël Heugem doet mee met de Rabo ClubSupport. Deze financiële ondersteuning kunnen we juist in deze tijd heel goed gebruiken. Iedereen vanaf 12 jaar en ouder, die een rekening heeft bij de Rabobank Zuid-Limburg West kan zijn stem uitbrengen.

Je kunt 5 stemmen uitbrengen, waarvan maximaal 2 op onze vereniging. Met de overige stemmen kun je andere verenigingen in onze wijk steunen o.a. De Zonnebloem Afd. Maastricht-Heugem-Randwyck.

We vinden het geweldig en zijn je bijzonder dankbaar als je stemt op onze Harmonie. Het is een kleine moeite en het kost je niets. Doen dus!

Alvast bedankt voor jullie stem!

Vraag iedereen in je familie, vrienden en kennissen om op ons te stemmen!