Wafelactie Harmonie St. Michaël

De harmonie organiseert eind december weer de bekende wafelaktie. Leden van de vereniging bakken de echte “Heugemse Waffele” volgens traditioneel recept.

Door het kopen van de heerlijke verse wafels kunt u rond de jaarwisseling niet alleen genieten van een overheerlijke traditie maar steunt u in een klap ook nog de vereniging en met name het leerlingenorkest en de jeugdopleiding.

De wafels zijn verpakt per vijf stuks en kosten € 4,- . U kunt uw wafels bestellen vóór 24 december a.s. via onderstaand contactformulier of telefonisch bij Anita Custers 043-3611989. Op zondag 29 december kunt u de bestelde wafels afhalen bij De Klaekeburg, Gronsvelderweg 142, tussen 18.00 en 20.00 uur.

Wij danken u alvast voor uw bestelling.

De wafelactie wordt mogelijk gemaakt door PLUS Starren, Bakkerij Paulissen en De Klaekeburg, waarvoor hartelijk dank.

[contact-form-7 id=”4500″ title=”Contact Wafelactie”]