Zomerconcert

28 juni @ 20:00 - 22:30

7,50€

Harmonie Sint Michaël geeft zomerconcert in Ierse en Schotse sferen

“Celtic Travels, een muzikaal avontuur”

Een sfeervol zomerconcert vlak voor de vakantie begint! Deze nieuwe traditie bevalt Harmonie Sint Michaël uit Heugem wel. Ook dit jaar trakteert de harmonie je op een muzikale reis. Ze nemen je, in samenwerking met de Maastricht Pipers, mee op avontuur naar Ierland en de Schotse hooglanden. Het zomerconcert vindt plaats op vrijdag 28 juni a.s. in Gemeenschapshuis de Klaekeburg en begint om 20.00 uur. Laat je verrassen en bestel nu je kaartje, want het aantal plaatsen is beperkt!

Programma

Het harmonie-orkest, onder leiding van Twan Cox, heeft een prachtig afwisselend programma ingestudeerd. Van Ierse volksliederen en pub songs tot Schotse hymnes, de harmonie zal een aantrekkelijk programma spelen met een scala aan verschillende stijlen. Speciaal voor ‘Celtic Travels’ wordt de Klaekeburg gehuld in een Keltisch tintje. En om helemaal in de sfeer te komen is de samenwerking opgezocht met de Maastricht Pipers.

Het concert

Het concert vindt plaats op vrijdagavond 28 juni in Gemeenschapshuis De Klaekeburg aan de Gronsvelderweg in Heugem-Maastricht. De deuren openen om 19.30 uur, het concert begint om 20.00 uur. Entreekaarten kosten in de online voorverkoop € 7,50 per persoon (inclusief een consumptie) en zijn te koop via de ticketshop.  Zolang de voorraad strekt zijn ze ook verkrijgbaar aan de dagkassa op de avond zelf voor € 8,00 per persoon (inclusief een consumptie).