AROUND THE WORLD 2018 EEN GROOT SUCCES!!

De leerlingen van Harmonie St. Michaël hebben op zaterdag 27 oktober een groots concert gegeven in het MECC. Dit deden zij samen met leerlingen van de harmonieën St. Walburga Amby, Petrus & Paulus Wolder, Koninklijke Harmonie Gronsveld en de Koninklijke Oude Harmonie van Eijsden. In het kader van “Around the World” werden de toeschouwers in een uitverkocht auditorium meegenomen op een rondreis per vliegtuig naar diverse continenten.

De ruim 140 musici die onder leiding stonden van dirigent Loek Smeijsters namen het publiek mee naar onder andere Schotland waar Highland Cathedral samen met doedelzakspeler Tommes Lamers werd gespeeld. Daarnaast werd er gevlogen naar Amerika op de klanken van Amazing Grace, gezongen door Dyanne Sleijpen met begeleiding van accordeonist Seppe Vande Walle en Engeland met Hey Jude van the Beatles gezongen door Rob Reyners. Tot slot speelde violist Enzo Kok mee met het orkest tijdens Pirates of the Caribbean. Het gehele concert werd gepresenteerd door Rob Meurders.

Indien u geen kaart kon bemachtigen kunt u het concert nog gaan terug zien. RTV Maastricht zal rond de kerstdagen een concertregistratie uitzenden.