St. Michaelsfeest 2013

Zondag 29 september St. Michaelsfeest
Harmonie St. Michael eert haar jubilarissen

Op de naamdag van haar patroonheilige Sint Michael, de laatste zondag van september, viert Harmonie St. Michael traditioneel haar St. Michaelsfeest. Een moment om stil te staan bij alle mensen die in het afgelopen jaar de harmonie een warm hart hebben toegedragen, leden in het zonnetje te zetten die dat verdienen en overleden leden te gedenken.

Na de hoogmis van 10 uur, die de harmonie, samen met het St. Michaelskoor muzikaal zal opluisteren worden tijdens een kort bezoek aan het kerkhof de overleden leden herdacht. Vanaf het middaguur zal de Harmonie een muzikale rondgang maken langs een aantal locaties van de Kunstroute Heugem, ter gelegenheid van het 10 jarig bestaan van dit Heugemse culturele evenement.

Vanaf 16.00 uur is iedereen van harte uitgenodigd op de receptie ter ere van onze jubilarissen Annemie Rikers, Lou Claessens en Nick Quaden. Deze receptie zal worden gehouden in de Trombonezaal van Gemeenschapshuis De Klaekeburg, aan de Gronsvelderweg in Heugem.

Annemie Rikers viert haar 25 jarig lidmaatschap van het Damescomité van de harmonie. Annemie besloot ruim 25 jaar geleden, toen dochter Veronique lid werd van de harmonie, zich in te gaan zetten voor het damescomité. Lou Claessens viert zijn 25 jarig jubileum. Lou is jaren voorzitter geweest van onze harmonie en zet zich tegenwoordig als ere-voorzitter zeer actief in. Nick Quaden is 60 jaar geleden begonnen als blazend lid van onze harmonie maar is natuurlijk alom bekend als gezicht van onze harmonie in de rol van tambour-maitre.

jubilarissen 2013