Promotie met lof

Zondag 17 oktober was de dag dat Harmonie St. Michaël Heugem tijdens het concertconcours in het Parkstad Limburg Theater Heerlen ten gehore kon brengen waar ze het afgelopen jaar zo hard aan gewerkt hadden. Met succes! Dirigente Inge Alberti en alle leden van het harmonieorkest hebben een uitstekende prestatie neergezet. Na 16 jaar niet meer aan een concours te hebben deelgenomen, zijn we nu met lof gepromoveerd naar de 4de divisie met een zeer goed resultaat van 90,83 punten. Chapeau!

6 reacties

1. Pascal Abraas schreef:

Ouch iech wil de herrremenie & Drumband nog mét un late reactie vaan harte prefisia winse mét de behaolde resultate.

Un aaijd lid vaan de drumband.
    Compleminte,
    Pascal Abraas

2. Gilbert schreef:

Op de generale wist ik het al; dit zou goed komen. Van harte proficiat met dit mooie resultaat. groetjes Gilbert

3. Martin Hendriks schreef:

Geweldig! Proficiat!
    Ben na al die jaren nog steeds trots op jullie!!!

Groetjes vanuit Noorwegen!

Martin Hendriks

4. Roy Quaden schreef:

Even De Limburger lezen in Wiet Weg en dan tot groot vermaak lezen dat jullie het naar al die jaren weer hebben geflikt…het was met ‘Golden River’ in de jaren 90 en het is met ‘Rapunzel’ in 2010. Inderdaad……Chapeau……Cheers

Unne awwe Paukenis

5. Edward Berden schreef:

Van Harte gefeliciteerd met het prachtige resultaat. Ga zo door!! De lof van de jury kan niet anders dan verdiend zijn na wat ik de laatste maanden van jullie heb gehoord.