Concertconcours 2010

Op zondag 17 oktober gaat Harmonie St. Michaël Heugem op concertconcours. De uitvoering vindt plaats in het Parkstad Limburg Theater in Heerlen om 11.35 – 12.10 uur. Het concertconcours wordt georganiseerd door de Limburgse Bond voor Muziekgezelschappen (LBM).

3 reacties

1. Frans van den Berg schreef:

Leef muzikante vaan de drumband en hermenie-orkès,

Wat ’n prestatie höb geer laote zeen! Alle twiefel en gepraot euver meugeleke scenario’s welke us deil koste zien is verleie tied. Door uuch, en vaanzelf eur dirizjente/instructeur, is dudelek geweure boe veer staon in de desbetreffende aofdeilinge binne de concourswereld vaan Limburg. De weke veuraofgaond aon de concourdata höb iech mèt eige ouge en oere woer kinne numme wie kwaliteit, einsgezindheid en zelfverzekerdheid greujde. En ouch wie ein en aander touwnaom tot e niveau welk uuch in staot stèlde um zoe’n rizzeltaot te realisere. En daan te bedinke tot veer eigelek, nao zoeväöl jaor vaan gei concours, obbenuits aon ’t begin staon vaan ‘ne weeg umhoeg nao nóg mie kwaliteit en veural plezeer in ’t same bezeg zien aon, oonder aandere, dat veuropgestelde doel. Veur miech es betrèkkelek nui bestuurslid bin iech zjus op ’t gooje momint ingestap. ’n Sjoener aonvaang kin’ste neet bedinke en tegeliekertied weurt miech in eder geval dudelek veur wat tot’ste zoeget deis.
    Vaan miech nóg mer ‘ns ‘ne “Hiele Groete Perfisia” veur Inge, Ad en alle muzikante!!!

mèt de kómpleminte,

Frans

2. susanschiepers schreef:

Van harte proficiat!

Goed gedaan en op naar het volgende concours, jullie zijn toch in the winning mood ;).

Susan Vranken-Schiepers

3. Paul Jansen schreef:

Beste mensen,

Ik zag vandaag pas dat jullie op concours gingen en heb nu naar de uitslagen gekeken. Proficiat met zo’n mooi resultaat.
    Als de wil om vooruit te komen echt diep in de vereniging zit, wat de krant suggereert, gaan jullie weer een mooie toekomst tegemoet. Geniet nu maar van de lof voor deze prestatie.

M.vr.gr.

Paul Jansen