Jubileumconcert Harmonie St. Michaël

Op zaterdag 18 november a.s. sluit Harmonie St. Michaël uit Heugem haar feestjaar af met een bijzonder jubileumconcert in het theater ‘La Bonbonnière’
te Maastricht. Om 20.00 uur opent de jubilerende vereniging de muzikale avond ter viering van het 100 jarig bestaan. Naast een indrukwekkend programma van de Harmonie zijn er gezamenlijke optredens met Renato Meli, het Heugems Mannenkoor, Jeugdkoor Voice en de Mosam Tune Big Band. Een aanrader voor de liefhebbers van o.a. de blaasmuziek.

Het jubileumconcert wordt afgesloten met een wervelende show van René Shuman & Angel-Eye. Mr. & Mrs. Rock en Roll verzorgen samen met hun spetterende showband inclusief dansgroep en blazerssectie het swingende einde van het jubileumconcert. De presentatie is in handen van Carla v.d. Wetering.