Voorspeelmorgen

Op Vaderdag vond er in de ochtend een voorspeelmorgen plaats. Tijdens deze ochtend lieten tamboers en het leerlingenorkest van zich horen. Daarnaast hebben diverse jeugdleden muziekstukken voorgedragen. Tevens waren de blokfluitgroepen van de basisscholen Anne Frank en De Kring aanwezig om hun muziektalent te laten horen en hun diploma in ontvangst te nemen. Dit deden ze na een heel schooljaar les volgen.

Na aanleiding van de voorspeelmorgen hebben zich een groot aantal kinderen aangemeld voor het volgen van lessen op muziekinstrumenten. Deze muziekinstrumenten krijgen zij aangedragen vanuit de vereniging. Bent u ook geïnteresseerd in het volgen van een opleiding op een muziekinstrument, dan kunt u zich aanmelden op deze pagina: Contactformulier Leerlingen