Rochusbroonk 2017

ROCHUSBROONK 2017
  VRIJDAG EN ZATERDAG 19 EN 20 AUGUSTUS

Tijdens de zomervakantie was Harmonie St. Michaël weer vroeg present. De door de vereniging georganiseerde jaarlijkse Rochusbroonk stond namelijk op 19 en 20 augustus in de agenda van de leden vermeld. Op de zaterdagavond was de gehele vereniging aanwezig om de openingstoet muzikaal te begeleiden. Na afloop van de opening heeft DJ Rico Vrijhoeven gezorgd voor een swingende avond.

De Rochuszondag werd geopend door een openluchtmis met de traditionele broodzegening. Nadat de Rochusprocessie door de straten van Heugem was getrokken, gaf de drumband en het harmonieorkest een concert. Hierbij stond het orkest onder leiding van de tijdelijke dirigent Twan Cox. De middag stond in het teken van ‘Heel Heugem en Randwyck bakt’. Inwoners van Heugem hadden allerlei gebak gemaakt, welke door een professionele jury werd beoordeelt. De Rochusbroonk werd afgesloten door de Belgisch coverband De Spikes. De organisatie kon terugkijken op een geslaagde Rochusbroonk.