Rochusbroonk 2016

3 en 4 september 2016      ROCHUSBROONK  Heugem

Op het sfeervolle Kerkplein in Heugem-Randwyck wordt op zaterdag 3 en zondag 4 september a.s. weer de traditionele Rochusbroonk gehouden.

Op zaterdag wordt om 20.00 uur op ludieke wijze deze Broonk geopend. Hierbij zal de harmonie St. Michaël samen met St.Rochus en het Brouwersgilde het Rochusbier aanvoeren. Het leerlingenorkest zal hierna een openingsconcert verzorgen waarna de bekende formatie “A Next Band” deze avond voor de beste dansmuziek zal zorgen onder de titel “Rochus by night”.

Op zondag is er om 11.00 uur de Rochusmis in de open lucht op het plein opgeluisterd door het St. Michaëlskoor met aansluitend de broodzegening en de  Ommegang met het Rochusbeeld rond de kerk.

Om  12.30 uur  volgt er een concert, met spek en ei, door drumband en harmonie St. Michaël waarbij tevens de nieuwe CD  “St. Michaël ontmoet Mathieu Niël” wordt gepresenteerd, gevolgd door een matinee met accordeonist en entertainer Jo Lahoye. Vanaf 15.00 uur wordt de muziek verzorgd door de  top band HURRICANE  die samen met enkele bekende artiesten voor een ware muzikale happening zullen zorgen.

Voor de kinderen is er op beide dagen een gratis kinderkermis!

Rochus Broonk flyer 2016 1 Rochus Broonk flyer 2016 2