Rochusbroonk 2012

Op het sfeervolle Kerkplein in Heugem-Randwyck wordt op zaterdag 11 en zondag 12 augustus a.s. weer de traditionele Rochusbroonk gehouden met dit jaar als thema “Trosse Los!”.

Op zaterdag wordt om 20.00 uur op ludieke wijze deze Broonk geopend.
Hierbij zal de harmonie St. Michaël samen met “The Love Boat”, St. Rochus en het Brouwersgilde het Rochusbier aanvoeren.
Voor de verdere muziek deze avond zorgt Mocon Music, Dj Mat en zijn er diverse optredens van o.a. ‘ne Ramp, Dino Martini, Rian en uzze Frans Theunisz.

Op zondag is er om 11.00 uur een openluchtmis op het plein opgeluisterd door het St. Michaëlskoor, gevolgd door de broodzegening en de ommegang met het Rochusbeeld rond de kerk.
Om 12.30 uur begint een concert van de drumband en harmonie St. Michaël waarbij de bezoekers worden verwend met spek en ei.
De traditionele “matinee van Lenie” om 13.30 uur wordt gespeeld door het accordeonduo Jo Lahoye. Vanaf 15.00 uur speelt de bekende Top Band VIVELEVINK en zijn er optredens in het kader van Heugem Got Talent en … Fabrizio.

Voor de kinderen is er op beide dagen een gratis kinderkermis.

Hierbij het programma en de sponsorenlijst van de Rochusbroonk 2012:

Op 23 juli j.l. hebben wij het trieste nieuws vernomen van het overlijden van zangeres Lenie Menten. De Harmonie St. Michael wenst alle nabestaanden en vrienden veel sterkte toe. Zij bracht altijd veel sfeer op onze jaarlijkse Rochusbroonk. Wij zullen Lenie en haar muziek missen.